Esnaf Sipariş Uygulaması

Müşteri Sipariş Ekranı

Müşteri Sipariş Uygulamasında;

  • Müşterileriniz kolayca uygulamayı indirir ve kayıt işlemini yapar. Daha sonra adres bilgilerini tanımlar ve sipariş vermeye hazır hale gelir.
  • Müşteriniz ürünlerinizi görselleriyle birlikte listesini görür. Ürünlerin fiyatları ve varsa indirimli fiyatları da gözükür. Resim üzerine tıklayarak ürün detayına gidilebilir. Ayrıca kategori filtresi ve ürün adına göre arama özellikleri mevcuttur.
  • Müşteriniz siparişini verdikten sonra anlık durum takibi yapar. Durum değiştiğinde müşterinize otomatik bildirim gönderilir. Sipariş hazırlanırken, yola çıktığında ve tamamlandığında müşteriniz canlı olarak haberdar olur.
  • Müşteriniz geçmiş siparişlerini görüntüleyebilir.
  • Uygulamada çoklu dil seçeneği mevcuttur. Yurt dışında da kullanılabilir.

Ayrıca Taşıyıcı Personel (Kurye) Ekranında;

  • Müşterinin adres bilgilerine, telefonuna ve geçmiş sipariş bilgilerine erişim sağlanabilir.

  • Gelen siparişin durumu “Hazırlanıyor”, “Yola Çıktı” veya “Tamamlandı” olarak değiştirilebilir.

  • Bir aksaklık olması halinde personel (kurye) siparişi iptal edebilir.
  • Ayrıca haritada yol tarifi gösterme özelliği mevcuttur.
  • Taşıyıcı sipariş durumunu değiştirmesi halinde esnaf paneline ve müşteriye anlık bildirim gider.
  • Kolay kullanımlı yapısı sayesinde personeliniz uygulamaya hızlıca uyum sağlayacaktır.
  • Müşterilerden gelen siparişler anlık olarak taşıyıcı personel mobil uygulamasına bildirim gönderilir. Böylece taşıyıcı personeliniz zaman kaybetmeden siparişlerden haberdar olur.

Yönetici Paneli - Sipariş Takip Ekranı

Ürün tanımlama: ürünlere görsel ekleyebilir, indirim tanımlayabilirsiniz.

Kategori tanımlama: Müşterilerinizin ürünlere kolay erişim sağlayabilmesi için kategorize edebilirsiniz.

Stok takibi: Ürünlerinizin stokları bitince sipariş almayı engelleyebilir, stok girişi yaptıkça siparişe devam edilmesini sağlayabilirsiniz.

Canlı sipariş ekranı: Müşterileriniz sipariş verdiğinde bu ekrandan anlık takip sağlayabilirsiniz. Gelen siparişin detayını, adres ve iletişim bilgilerini, sipariş edilen ürünleri görüntüleyebilirsiniz. Ayrıca sipariş durumunu güncelleyerek müşterinize anlık bildirim gönderebilirsiniz.

Geçmiş siparişler: Müşterilerinizin geçmişteki siparişlerini ve detaylarını görüntüleyebilirsiniz.

İşletme ayarları: firmanızın hangi günler ve saatler açık olacağını, firma logonuz ve yetkili iletişim adresleri gibi bilgileri düzenleyebileceğiniz menüdür.

Dağıtıcı tanımlamaları: Dağıtıcı personellerinizi buradan yönetebilirsiniz.

İşletmenize Özel Sipariş Programı Edinmenin Avantajları

  • Size özel sipariş uygulaması sayesinde uygun fiyata dijital sipariş sistemine geçebileceksiniz.
  • Firmanızda bulunan ürünleri görselleri ve indirimli fiyatları ile sisteme tanımlayabilirsiniz.
  • Müşterilerinizden yanlış sipariş alma gibi problemlerin önüne geçebilirsiniz.
  • Sipariş geldiğinde otomatik bildirim sistemi sayesinde hemen haberiniz olsun.
  • Kapıda ödeme alma veya kapıda kredi kartı ile ödeme seçeneğini sunabilirsiniz.
  • Taşıyıcı personellerin (kurye) taşıma performanslarını görmeniz.
  • Akıllı sipariş yönlendirme sistemi sayesinde, sipariş geldiği anda müsait taşıyıcı personele otomatik sipariş yönlendirme.
  • Kasa raporu ile tarih bazlı kazançlarınızı raporlayabilme.
  • Stok takibi yapabilme.
  • Minimum sipariş tutarı tanımlayabilme.
  • Taşıyıcı personele (kuryeye) özel mobil uygulama.
  • Taşıyıcı personeliniz mobil uygulamadan üzerindeki siparişleri görebilir, durumunu değiştirebilir (hazırlanıyor, yola çıktı, tamamlandı, iptal edildi) ve harita ile yol tarifi çizebilir.

Hangi Sektörlerde Kullanılabilir ?

  • Market
  • Bakkal
  • Manav
  • Kasap
  • Fırın
  • Çiğköfteci
  • Kokoreççi
  • Midyeci
  • Organik Ürün Satıcıları
  • Damacana Su Taşıyıcıları
  • Taze Süt Satıcıları
  • Hamburgerci
  • Dürümcü
  • Restaurant
  • Pideci
  • Pastahane

Hemen bizimle iletişime geçerek program hakkında detaylı bilgiye sahip olabilirsiniz.
0850 532 7690 – 0553 240 1690

 

Başa dön