Müşteri Sipariş Ekranı
Müşteri Sipariş Uygulamasında;
- Müşterileriniz kolayca uygulamayı indirir ve kayıt işlemini yapar. Daha sonra adres bilgilerini tanımlar ve sipariş vermeye hazır hale gelir.
- Müşteriniz ürünlerinizi görselleriyle birlikte listesini görür. Ürünlerin fiyatları ve varsa indirimli fiyatları da gözükür. Resim üzerine tıklayarak ürün detayına gidilebilir. Ayrıca kategori filtresi ve ürün adına göre arama özellikleri mevcuttur.
- Müşteriniz siparişini verdikten sonra anlık durum takibi yapar. Durum değiştiğinde müşterinize otomatik bildirim gönderilir. Sipariş hazırlanırken, yola çıktığında ve tamamlandığında müşteriniz canlı olarak haberdar olur.
- Müşteriniz geçmiş siparişlerini görüntüleyebilir.
- Uygulamada çoklu dil seçeneği mevcuttur. Yurt dışında da kullanılabilir.
Ayrıca Taşıyıcı Personel (Kurye) Ekranında;
Müşterinin adres bilgilerine, telefonuna ve geçmiş sipariş bilgilerine erişim sağlanabilir.
Gelen siparişin durumu “Hazırlanıyor”, “Yola Çıktı” veya “Tamamlandı” olarak değiştirilebilir.
- Bir aksaklık olması halinde personel (kurye) siparişi iptal edebilir.
- Ayrıca haritada yol tarifi gösterme özelliği mevcuttur.
- Taşıyıcı sipariş durumunu değiştirmesi halinde esnaf paneline ve müşteriye anlık bildirim gider.
- Kolay kullanımlı yapısı sayesinde personeliniz uygulamaya hızlıca uyum sağlayacaktır.
- Müşterilerden gelen siparişler anlık olarak taşıyıcı personel mobil uygulamasına bildirim gönderilir. Böylece taşıyıcı personeliniz zaman kaybetmeden siparişlerden haberdar olur.
Yönetici Paneli - Sipariş Takip Ekranı
Ürün tanımlama: ürünlere görsel ekleyebilir, indirim tanımlayabilirsiniz.
Kategori tanımlama: Müşterilerinizin ürünlere kolay erişim sağlayabilmesi için kategorize edebilirsiniz.
Stok takibi: Ürünlerinizin stokları bitince sipariş almayı engelleyebilir, stok girişi yaptıkça siparişe devam edilmesini sağlayabilirsiniz.
Canlı sipariş ekranı: Müşterileriniz sipariş verdiğinde bu ekrandan anlık takip sağlayabilirsiniz. Gelen siparişin detayını, adres ve iletişim bilgilerini, sipariş edilen ürünleri görüntüleyebilirsiniz. Ayrıca sipariş durumunu güncelleyerek müşterinize anlık bildirim gönderebilirsiniz.
Geçmiş siparişler: Müşterilerinizin geçmişteki siparişlerini ve detaylarını görüntüleyebilirsiniz.
İşletme ayarları: firmanızın hangi günler ve saatler açık olacağını, firma logonuz ve yetkili iletişim adresleri gibi bilgileri düzenleyebileceğiniz menüdür.
Dağıtıcı tanımlamaları: Dağıtıcı personellerinizi buradan yönetebilirsiniz.
İşletmenize Özel Sipariş Programı Edinmenin Avantajları
- Size özel sipariş uygulaması sayesinde uygun fiyata dijital sipariş sistemine geçebileceksiniz.
- Firmanızda bulunan ürünleri görselleri ve indirimli fiyatları ile sisteme tanımlayabilirsiniz.
- Müşterilerinizden yanlış sipariş alma gibi problemlerin önüne geçebilirsiniz.
- Sipariş geldiğinde otomatik bildirim sistemi sayesinde hemen haberiniz olsun.
- Kapıda ödeme alma veya kapıda kredi kartı ile ödeme seçeneğini sunabilirsiniz.
- Taşıyıcı personellerin (kurye) taşıma performanslarını görmeniz.
- Akıllı sipariş yönlendirme sistemi sayesinde, sipariş geldiği anda müsait taşıyıcı personele otomatik sipariş yönlendirme.
- Kasa raporu ile tarih bazlı kazançlarınızı raporlayabilme.
- Stok takibi yapabilme.
- Minimum sipariş tutarı tanımlayabilme.
- Taşıyıcı personele (kuryeye) özel mobil uygulama.
- Taşıyıcı personeliniz mobil uygulamadan üzerindeki siparişleri görebilir, durumunu değiştirebilir (hazırlanıyor, yola çıktı, tamamlandı, iptal edildi) ve harita ile yol tarifi çizebilir.
Hangi Sektörlerde Kullanılabilir ?
- Market
- Bakkal
- Manav
- Kasap
- Fırın
- Çiğköfteci
- Kokoreççi
- Midyeci
- Organik Ürün Satıcıları
- Damacana Su Taşıyıcıları
- Taze Süt Satıcıları
- Hamburgerci
- Dürümcü
- Restaurant
- Pideci
- Pastahane
Hemen bizimle iletişime geçerek program hakkında detaylı bilgiye sahip olabilirsiniz.
0850 532 7690 – 0553 240 1690